lunes, 9 de noviembre de 2015

Información Virtual.

Crea unha nova entrada no teu blog co nome INFORMACION VIRTUAL. En formato libre desenrola os seguintes contidos buscando a información na rede e ilustra cada concepto cun vídeo da rede (duración non superior a 3 minutos si é posible). Non se trata de poñer moita información sinón de intentar explicar os conceptos para que os comprendan os teus compañeiros de clase.

XEOLOCALIZACIÓN.

Fai referencia ao coñecemento da propia localización xeográfica de modo automático. Tamén denominada xeorreferenciación, a xeolocalicación implica o posicionamento que define a localización dun obxecto nun sistema de coordenadas determinado. Este proceso é xeralmente empregado polos sistemas de información xeográfica, un conxunto organizado de hardware e software, máis datos xeográficos, que se atopa deseñado especialmente para capturar, almacenar, manipular e analizar en todas as súas posibles formas a información xeográfica referenciada, coa clara misión de resolver problemas de xestión e planificación. Existen varias alternativas, aínda que son os dispositivos móbiles os que pola súa portabilidade permitirannos máis facilmente coñecer a nosa localización e actualizala a medida que nos imos movendo e por tanto, cambiando de localización xeográfica. Destacan os teléfonos móbiles de alta gama que contan con funcións especializadas como a incorporación de receptores de GPS, os cales e grazas á rede de satélites que rodea ao planeta poderán situarnos en calquera parte do globo terráqueo no cal nos atopemos. Outra aplicación é a do Google Earth, que é un programa informático, similar ao Sistema de Información Xeográfica, que permite obter imaxes do planeta en tecnoloxía 3D en combinación con imaxes de satélite, mapas e o motor de procura de Google e así facilita a visualización de imaxes a escala do lugar do planeta terra que se pretenda descubrir ou identificar.



REALIDADE AUMENTADA.

A realidade aumentada é o termo que se usa para definir unha visión a través dun dispositivo tecnolóxico, directa ou indirecta, dunha contorna física do mundo real, cuxos elementos se combinan con elementos virtuais para a creación dunha realidade mixta en tempo real. Consiste nun conxunto de dispositivos que engaden unha parte sintética virtual ao real. Esta é a principal diferenza coa realidade virtual, posto que non substitúe a realidade física, senón que sobreimprime os datos informáticos ao mundo real. Coa axuda da tecnoloxía, a información sobre o mundo real ao redor do usuario convértese en interactiva e dixital. A información artificial sobre o medio ambiente e os obxectos poden ser almacenada e recuperada como unha capa de información na parte superior da visión do mundo real. A realidade aumentada da investigación explora a aplicación de imaxes xeradas por computador en tempo real a secuencias de vídeo como unha forma de ampliar o mundo real. A investigación inclúe o uso de pantallas colocadas na cabeza, un display virtual colocado na retina para mellorar a visualización, e a construción de ambientes controlados a partir sensores e actuadores.



LICENCIAS CREATIVE COMMONS.

As licenzas Creative Commons son varias licenzas de copyright publicadas o 16 de decembro de 2002 por Creative Commons. Dita organización permite usar e compartir tanto a creatividade como o coñecemento a través dunha serie de instrumentos xurídicos de carácter gratuíto.
Devanditos instrumentos xurídicos consisten nun conxunto de ?modelos de contratos de licenciamiento? ou licenzas de dereitos de autor que ofrecen ao autor dunha obra unha forma simple e estandarizada de outorgar permiso ao público en xeral de compartir e usar o seu traballo creativo baixo os termos e condicións da súa elección. Neste sentido, as licenzas Creative Commons non substitúen aos dereitos de autor, senón que se apoian nestes para permitir modificar os termos e condicións da licenza da súa obra da forma que mellor satisfaga as súas necesidades



MACRODATOS (BIG DATA).

Macrodatos e intelixencia de datos son alternativas en español de big data, que se emprega no sector das tecnoloxías da información e da comunicación para aludir a un conxunto de datos que, polo seu volume e variedade e pola velocidade á que necesitan ser procesados, supera as capacidades dos sistemas informáticos habituais.
O termo macrodatos é unha alternativa válida pois achega, como big, o significado de ''grande''; é unha solución breve e non ten, como ocorrería con megadatos, un posible risco de confusión co termo mega, moi frecuente tamén nos mesmos ámbitos.
En canto a intelixencia de datos trátase doutra opción igualmente válida centrada no concepto que subxace ao mundo do big data, onde as inxentes cantidades de información que se manexan poden xerar «intelixencia» (do cuantitativo ao cualitativo) en forma de novas estratexias, formulacións e solucións empresariais.


No hay comentarios:

Publicar un comentario